Windows 7 Forums
Welcome to Windows 7 Forums. Our forum is dedicated to helping you find support and solutions for any problems regarding your Windows 7 PC be it Dell, HP, Acer, Asus or a custom build. We also provide an extensive Windows 7 tutorial section that covers a wide range of tips and tricks.



Windows 7: What Games Are You Playing? [2]

05 Jan 2012   #431

Windows 7 Home Premium x64
 
 

Quote   Quote: Originally Posted by panais View Post
Anyone tried Afterfall: InSanity 2011?
WOW, that does... not look even remotely fun. The shooting mechanics look awful, too, and even from the trailer I can see that it's not nearly as scary as it's supposed to be. I mean, come on! Even the soundtrack is a poor rip off and lacks any real excitement.

I borrowed Trine 2, as I didn't think there was really any point of actually buying it. It's a great little sidescroller slash platformer slash adventure; not too engaging, but then again, I am 25 years old xD

I don't like the fact that jumping is by default set on W and SPACE at the same time. Usually I mess up jumps just because of that. The music is nice, too, but it's too short and loops endlessly. But then again, maybe I'm just not paying all that attention to the music at all, since it IS enjoyable to eavesdrop.


And, of course, like the rest of the world, still playing Skyrim. Packed up my dual wielder to the max and decided to throw one of the blades and go for magic. Even more fun now. As far as exploration, I revealed the whole map and finished all the holds except Riften, Windhelm and Solitude. Didn't even really bother with main quests, so I still need to visit that chick back in Riverwood, too xD

My System SpecsSystem Spec
.

05 Jan 2012   #432

Windows 7 Professional x64 SP1
 
 

Quote   Quote: Originally Posted by Wishmaster View Post
Still playing SR3 and having a blast.

Just finished with the Deckers.exe mission and that was alot of fun
The lag and BSOD was pretty awesome I must say.
Yes BSOD is so lifelike that everytime i have panic attack omg nonononononon please nooooo



Finally started playing Dragon Age Origins: Ultimate Edition and it's great so far (I just arrived in Lothering).
My System SpecsSystem Spec
05 Jan 2012   #433

Windows 7 Home Premium 64bit
 
 

Quote   Quote: Originally Posted by Seven Eleven View Post
Quote   Quote: Originally Posted by Wishmaster View Post
Still playing SR3 and having a blast.

Just finished with the Deckers.exe mission and that was alot of fun
The lag and BSOD was pretty awesome I must say.
Yes BSOD is so lifelike that everytime i have panic attack omg nonononononon please nooooo



Finally started playing Dragon Age Origins: Ultimate Edition and it's great so far (I just arrived in Lothering).
DA:O is a brilliant RPG IMO. Easily one of my favorites.
Just takes a bit to get used to the Combat/Gameplay if new to that style.



BTW, I just met the Mayor in SR3 and OMG LOL....
This game always has something crazy right around the corner.
My System SpecsSystem Spec
.


06 Jan 2012   #434

Windows 7 Home Premium x64
 
 

For all the things Saints Row the Third missed, it is still a very enjoyable game. Though I could tell from the first time I started playing that if SR2 had better camera mechanics, I would probably never play The Third more than once. But as things are now, The Third is definitely awesome.
My System SpecsSystem Spec
06 Jan 2012   #435

windows 7 32 bit build 7600
 
 

i just finished Dead Space 2 on my 1gb RAM computer with 8400GS super video card with "very high" visual and vsync on

im so proud to say it run :P
My System SpecsSystem Spec
06 Jan 2012   #436

Windows 7 Home Premium x64
 
 

he he glad to know it works... Never played either DS games myself...

And I'm too ashaimed to say it, but I totally forgot about Postal 3 launch! Gonna grab it as soon as possible and have some psychopathic fun 8D
My System SpecsSystem Spec
06 Jan 2012   #437

windows 7 32 bit build 7600
 
 

haha im looking forward for that game next time i visit the store :P
My System SpecsSystem Spec
06 Jan 2012   #438

Windows 7 Professional x64 SP1
 
 

Quote   Quote: Originally Posted by Wishmaster View Post
BTW, I just met the Mayor in SR3 and OMG LOL....
This game always has something crazy right around the corner.
Yep i was pretty shocked to see him, too xD
My System SpecsSystem Spec
07 Jan 2012   #439

Windows 7 Ultimate
 
 

anyone manage to get farming simulator during the event on steam?
My System SpecsSystem Spec
08 Jan 2012   #440

Windows 7 Home Premium x64
 
 

Farming simulator? lol
My System SpecsSystem Spec
Closed Thread

 What Games Are You Playing? [2]





Thread Tools




Our Sites

Site Links

About Us

Find Us

Windows 7 Forums is an independent web site and has not been authorized, sponsored, or otherwise approved by Microsoft Corporation. "Windows 7" and related materials are trademarks of Microsoft Corp.

© Designer Media Ltd

All times are GMT -5. The time now is 02:28 PM.
Twitter Facebook Google+



Windows 7 Forums

Seven Forums Android App Seven Forums IOS App
  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33