Windows 7 Forums

Showing results 1 to 25 of 34
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: CanonGlas3
Forum: Chillout Room 26 Jul 2009
Replies: 11
Views: 2,722
Posted By CanonGlas3
The only thing i notice is with Aero, my graphics...

The only thing i notice is with Aero, my graphics driver crashes randomly. its annoying xD
Forum: Software 26 Jul 2009
Replies: 0
Views: 886
Posted By CanonGlas3
DVD maker doesnt encode

It encoded a DVD once. now it refuses to burn a DVD.
What could be stopping it. i am burning a DVD of Photographs
176 8MP Photos with 3 Songs and 1 menu song.

Intel Core 2 Duo P7350 [2.0ghz,...
Forum: Chillout Room 04 Jun 2009
Replies: 11
Views: 2,722
Posted By CanonGlas3
My Dell Desktop xD Dell Dimension E310 Intel...

My Dell Desktop xD
Dell Dimension E310
Intel Pentium 4 HT 2.80ghz
2GB DDR-533mhz
410GB SATA-II [1x160 / 1x250gb]
nVIDIA GeForce 6200A 256MB
Sound Blaster X-Fi XGE
Forum: Chillout Room 22 May 2009
Replies: 201
Views: 15,117
Posted By CanonGlas3
mine is l love Windows 7 xD and Photography

mine is l love Windows 7 xD and Photography
Forum: Chillout Room 20 May 2009
Replies: 106
Views: 8,651
Posted By CanonGlas3
rofl xd

rofl xd
Forum: Chillout Room 20 May 2009
Replies: 106
Views: 8,651
Posted By CanonGlas3
hmmmm when i get bored... i go into a chatroom on...

hmmmm when i get bored... i go into a chatroom on deviantArt

if i dont have internet...I photoshop random things or i get off the computer...
Forum: Graphic Cards 19 May 2009
Replies: 4
Views: 1,914
Posted By CanonGlas3
oh damn xD Aero doesnt work on the nVIDIA...

oh damn xD
Aero doesnt work on the nVIDIA GeForce 6200A
lol and i dont think it will work with the ATi Radeon 9250...
Forum: Graphic Cards 19 May 2009
Replies: 4
Views: 1,914
Posted By CanonGlas3
Nvidia...Intel?

Hmm.. Well You all know how i was having issues with my Desktop's Graphic's Card Driver [nVIDIA GeForce 6200A] and its driver crashing..it still does it. but what confuses me my Laptop has a NVidia...
Forum: Virtualization 10 May 2009
Replies: 2
Views: 1,778
Posted By CanonGlas3
http://e.deviantart.com/emoticons/c/cries.gif ...

http://e.deviantart.com/emoticons/c/cries.gif

Thanks for the help
Forum: Virtualization 10 May 2009
Replies: 2
Views: 1,778
Posted By CanonGlas3
Why i am a problem magnet [XP Virtu.. Error]

I installed the windows XP Virtualization thing. and then i went to start it up and i got an error message. can someone tell me what it means?
I am on my laptop
Dell XPS M1530
...
Forum: Tutorials 10 May 2009
Replies: 349
Views: 802,658
Posted By CanonGlas3
this is very helpful

this is very helpful
Forum: Installation & Setup 09 May 2009
Replies: 212
Views: 91,299
Posted By CanonGlas3
Windows 7 Stater kind of sounds pointless? a 3...

Windows 7 Stater kind of sounds pointless? a 3 application limit.. lol
Forum: Chillout Room 09 May 2009
Replies: 2,040
Views: 98,936
Posted By CanonGlas3
D I G I T A L L Y I M P O R T E D Radio... lol...

D I G I T A L L Y I M P O R T E D Radio... lol Vocal Trance Station.
via Winamp
Forum: Graphic Cards 09 May 2009
Replies: 11
Views: 10,663
Posted By CanonGlas3
I am working with 181.72, currently. i switched...

I am working with 181.72, currently. i switched the theme and it hasnt crashed yet ;D
Forum: Graphic Cards 09 May 2009
Replies: 11
Views: 10,663
Posted By CanonGlas3
No this is my Desktop Card. my Laptop Runs...

No this is my Desktop Card. my Laptop Runs Windows 7 Ultimate like a Dream and it is a nVIDIA GeForce 8600M GT
I am using the Standard 7 Theme. i like the Aero lol
I am uploading another...
Forum: Graphic Cards 09 May 2009
Replies: 11
Views: 10,663
Posted By CanonGlas3
ugh. i did that and it does it less often but it...

ugh. i did that and it does it less often but it still does it :(
Forum: Graphic Cards 08 May 2009
Replies: 11
Views: 10,663
Posted By CanonGlas3
How do i do that D:

How do i do that D:
Forum: Performance & Maintenance 08 May 2009
Replies: 2,990
Views: 548,522
Posted By CanonGlas3
Haha, my System has the Best WEI =P Attached ;D...

Haha, my System has the Best WEI =P
Attached ;D
This is my Dell Dimension E310 Desktop Running Windows 7 Ultimate Build 7100...
it actually is pretty fast for what i was expecting
Forum: Graphic Cards 08 May 2009
Replies: 11
Views: 10,663
Posted By CanonGlas3
Nvidia Driver Issues

haha i have random problems.. So today i installed Windows 7 Ultimate 32-Bit on my Dell Dimension E310 Desktop.. [see specs]
and i installed the Nvidia Windows 7 Drivers.. and periodically it will...
Forum: Hardware & Devices 08 May 2009
Replies: 0
Views: 1,276
Posted By CanonGlas3
Touchpad issues

Solved it randomly works now
Forum: PC Custom Builds and Overclocking 08 May 2009
Replies: 1,953
Views: 274,843
Posted By CanonGlas3
Lol my username is Supposed to be CanonGlass3. xD...

Lol my username is Supposed to be CanonGlass3. xD i forgot the 2nd S

Umm yes i suck at organizing my workplace. lol i have computers, parts, and trash, clothing all over the floor lol, my parents...
Forum: PC Custom Builds and Overclocking 08 May 2009
Replies: 1,953
Views: 274,843
Posted By CanonGlas3
I have attached a new screenshot :D of my main...

I have attached a new screenshot :D of my main desktop center
Forum: News 07 May 2009
Replies: 537
Views: 79,753
Posted By CanonGlas3
w00t Internet Explorer is showeing -3% Completed

w00t Internet Explorer is showeing -3% Completed
Forum: Software 07 May 2009
Replies: 319
Views: 73,348
Posted By CanonGlas3
Creative Console Launcher, combined with the new...

Creative Console Launcher, combined with the new skype didnt work for mee. i have 2 BSODs saying my Audio driver Crashed..
Sound Blaster X-Fi Notebook..it was before creative put out "Beta 7" Drivers
Forum: Network & Sharing 07 May 2009
Replies: 2,426
Views: 259,951
Posted By CanonGlas3
here you go ...

here you go
http://www.speedtest.net/result/468887822.png (http://www.speedtest.net)

It goes up to 29Mbps ;D
http://www.speedtest.net/rank/1186310358.png (http://www.speedtest.net)
Showing results 1 to 25 of 34

 
Our Sites

Site Links

About Us

Find Us

Windows 7 Forums is an independent web site and has not been authorized, sponsored, or otherwise approved by Microsoft Corporation. "Windows 7" and related materials are trademarks of Microsoft Corp.

Designer Media Ltd

All times are GMT -5. The time now is 03:32 AM.
Twitter Facebook Google+



Windows 7 Forums

Seven Forums Android App Seven Forums IOS App
  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33