Windows 7 Forums

Showing results 1 to 18 of 18
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: mynameisjason
Forum: Graphic Cards 02 Jan 2012
Replies: 12
Views: 11,943
Posted By mynameisjason
http://i822.photobucket.com/albums/zz141/IceyBanan...

http://i822.photobucket.com/albums/zz141/IceyBanana/help-5.png
...
lol what now ...
Forum: Graphic Cards 02 Jan 2012
Replies: 12
Views: 11,943
Posted By mynameisjason
kk! but what is the cleaning thing for? o.o

kk! but what is the cleaning thing for? o.o
Forum: Graphic Cards 02 Jan 2012
Replies: 12
Views: 11,943
Posted By mynameisjason
Yes it is there but I don't rly wanna do it lol...

Yes it is there but I don't rly wanna do it lol :P

anyways I found something that might prove to be useful

I found it in the nvidia control panel:
...
Forum: Graphic Cards 02 Jan 2012
Replies: 12
Views: 11,943
Posted By mynameisjason
i have no idea how to remove the graphics driver...

i have no idea how to remove the graphics driver lol
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
kk thnx once again!

kk thnx once again!
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
hmm I've started a new thread about it :P ...

hmm I've started a new thread about it :P

thanks for all the help anyways!

You've helped me solved my main problem anyways!

Thanks a ton and happy new year, have a good one.
Forum: Graphic Cards 01 Jan 2012
Replies: 12
Views: 11,943
Posted By mynameisjason
dxdiag showing the wrong graphics card

Hi all!

happy new year!

I bought this computer and it has Nvidia GeForce GT540m graphics card (i thinks its optimus)

but on dxdiag>display it says intel HD graphics family.. wtf?

I don't...
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
xD hopefully I can contact you if it f(_)cks up...

xD hopefully I can contact you if it f(_)cks up again! :P
Ur really helpful! thanks a ton!

Yeah the second one is that I bought this computer and it has Nvidia GeForce GT540m graphics card (i...
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
uhm ok wtf its fixed now after the test ( a few...

uhm ok wtf its fixed now after the test ( a few blinks)

dammit i wish i can copy and paste but I cant but it says

desktop window manager disabled -detected
colour depth is set too low- fixed...
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
Even after I've selected an aero theme it still...

Even after I've selected an aero theme it still looks like this :
http://i822.photobucket.com/albums/zz141/IceyBanana/help-1.png
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
oh wait actually it isn't fixed yet it's not...

oh wait actually it isn't fixed yet it's not working :(
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
Thanks a ton that really helped! I have...

Thanks a ton that really helped!

I have another question if you can help me with :P
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
ok nvm its solved thanks ":D lol i was a bit...

ok nvm its solved thanks ":D

lol i was a bit retarded there :P
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
What I want is for it to look like this : ...

What I want is for it to look like this :
http://i822.photobucket.com/albums/zz141/IceyBanana/help3.png

when I click put my mouse cursor on the icon on the taskbar.

By selecting any of those...
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
Thanks but uhm what I see is this...

Thanks but uhm what I see is this http://i822.photobucket.com/albums/zz141/IceyBanana/help2.png

May I please ask what do I do next?
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
uhm what do I do then? cuz whatever I click it...

uhm what do I do then? cuz whatever I click it still doesnt help
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
uhm may I please ask what do I right click on? XD

uhm may I please ask what do I right click on? XD
Forum: General Discussion 01 Jan 2012
Replies: 22
Views: 1,790
Posted By mynameisjason
Windows suddenly stopped showing the screen of the running programme.

Hi,

This is just a minor thing but I really want to get it fixed.

Recently I bought a new laptop dell xps15 and its windows 7 home premium 64bit.

I really like it and its got some really...
Showing results 1 to 18 of 18

 
Our Sites

Site Links

About Us

Find Us

Windows 7 Forums is an independent web site and has not been authorized, sponsored, or otherwise approved by Microsoft Corporation. "Windows 7" and related materials are trademarks of Microsoft Corp.

Designer Media Ltd

All times are GMT -5. The time now is 11:25 PM.
Twitter Facebook Google+



Windows 7 Forums

Seven Forums Android App Seven Forums IOS App
  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33