Windows 7 Forums

Welcome to Windows 7 Forums. Our forum is dedicated to helping you find support and solutions for any problems regarding your Windows 7 PC be it Dell, HP, Acer, Asus or a custom build. We also provide an extensive Windows 7 tutorial section that covers a wide range of tips and tricks.


Windows 7: Zune HD

View Poll Results: Will you get a Zune HD?
Yes 13 40.63%
No 12 37.50%
Maybe 7 21.88%
Voters: 32. You may not vote on this poll

18 Jun 2009   #71
Dark Nova Gamer

Windows 7 Ultimate, OS X 10.7, Ubuntu 11.04
 
 

Quote   Quote: Originally Posted by jw12345 View Post
I disagree with all of these (except the headphones, don't know anything about them). But on topic, the entire reason Apple's solutions such as the iPod and iPhone and Macs are so slick and work so well is that they control absolutely everything about all their products. The iPhone+Mac combo solution is an example of how seamlessly Apple can make their products work together. Other manufacturers will never be able to quite match it because they rely on too many corporations trying to do their own thing with different directions and artistic/design visions.
I disagree with your disagreeing! lol

First off, the 3rd Gen iPod Nano Earphones have a voice/remote thing on them, so if you want your own earphones you need to buy a dongle adapter.

Second, Apple is a bit like a 'control freak'. I want to install OS X on my laptop and would gladly pay the $129 for Leopard (or $29 for Snow Leopard) to have it, but its Apple Hardware only! Why can't they make a PC version thats a bit different but still the same OS? WHY!?
My System SpecsSystem Spec
18 Jun 2009   #72
holo88

Windows 7 Ultimate x32
 
 

is it me, or does apple AND microsoft, have really stupid names for their products?
iPhone - i would have called it 'Super Happy Fun Time Phone Yes Yes!! Number 1!' (the Japanese ver.)
Zune - Kinda dumb, what the hell is a Zune anyway?!
iMac, and all other products that have a useless "i" in the beginning of the name. - iHate iMacs
LifeCam - a name that consists of a double noun, is bound to fail.
apple products are all covered.... (iLife should be killed)
trying to think of more goofy MS names .... OH YEAH! Bing! self-explanatory.

This and more rants to come. whats this thread about again?! oh yeah, i already voted. sorry i got caught up in a moment
My System SpecsSystem Spec
18 Jun 2009   #73
jw12345

Windows 7
 
 

Quote   Quote: Originally Posted by DarkNovaGundam View Post
I disagree with your disagreeing! lol

First off, the 3rd Gen iPod Nano Earphones have a voice/remote thing on them, so if you want your own earphones you need to buy a dongle adapter.

Second, Apple is a bit like a 'control freak'. I want to install OS X on my laptop and would gladly pay the $129 for Leopard (or $29 for Snow Leopard) to have it, but its Apple Hardware only! Why can't they make a PC version thats a bit different but still the same OS? WHY!?
You mean the shuffle? That's why I was confused. Yeah, not a huge fan of the new design either.

But Apple is a control freak, but it is why you can buy pretty much any Apple product and not worry about compatibility. And Apple likes to design their products holistically, to the point where their computer cases match the OSs color scheme. Can you really blame Apple for not trusting OEMs? I can't think of a single pc notebook that's as aesthetically constructed as a MBP. PC makers just don't give a crap it seems.

But anyway, tying this in to the Zune: the iPod Touch/iPhone integrates and syncs very nicely with Macs. I don't know of any solution on the Zune that works so seamlessly. I don't want to fiddle with software or waste time with electronics. They're the ones working for me. I'll pay a bit extra for a company that realizes that. (I think I'm a bit of an anomaly here. I'm not nearly the pc enthusiast I once was. It gets old. I've joined this forum during vacation to pass the time, but honestly, in my day to day life, I don't want to have to even think about making all my different devices work together. I'll pay extra for a monopoly as long as they've got their act together)
My System SpecsSystem Spec
.

18 Jun 2009   #74
Dark Nova Gamer

Windows 7 Ultimate, OS X 10.7, Ubuntu 11.04
 
 

Quote   Quote: Originally Posted by holo88 View Post
is it me, or does apple AND microsoft, have really stupid names for their products?
iPhone - i would have called it 'Super Happy Fun Time Phone Yes Yes!! Number 1!' (the Japanese ver.)
Zune - Kinda dumb, what the hell is a Zune anyway?!
iMac, and all other products that have a useless "i" in the beginning of the name. - iHate iMacs
LifeCam - a name that consists of a double noun, is bound to fail.
apple products are all covered.... (iLife should be killed)
trying to think of more goofy MS names .... OH YEAH! Bing! self-explanatory.

This and more rants to come. whats this thread about again?! oh yeah, i already voted. sorry i got caught up in a moment
I gave up with the 'keep on the topic' thing.

If apple wants to make names for their products I have a few *clears throat*

iSuck
iFail
iCrap

I could go on but I don't want this thread to breach the PG13 barrier lol
My System SpecsSystem Spec
18 Jun 2009   #75
zeppoleon

64-bit Windows 7 Ultimate Build 7100
 
 

The Zune HD looks sick. I really like the layout and features. But right now, the iPod classic 160GB is enough for me haha
My System SpecsSystem Spec
18 Jun 2009   #76
Dark Nova Gamer

Windows 7 Ultimate, OS X 10.7, Ubuntu 11.04
 
 

Quote   Quote: Originally Posted by zeppoleon View Post
The Zune HD looks sick. I really like the layout and features. But right now, the iPod classic 160GB is enough for me haha
Honestly at one point I was going to get an iPod Touch but i want something with built-in FM Radio.

I love the radio
My System SpecsSystem Spec
18 Jun 2009   #77
Lordbob75

Windows 7 Ultimate x64, Mint 9
 
 

Lol I just saw the video where Obama kills a fly.... Haha.

~Lordbob
My System SpecsSystem Spec
18 Jun 2009   #78
Dark Nova Gamer

Windows 7 Ultimate, OS X 10.7, Ubuntu 11.04
 
 

Quote   Quote: Originally Posted by Lordbob75 View Post
Lol I just saw the video where Obama kills a fly.... Haha.

~Lordbob
Lol saw that on Jimmy Kimmel last night. =P was funny
My System SpecsSystem Spec
18 Jun 2009   #79
holo88

Windows 7 Ultimate x32
 
 

Quote   Quote: Originally Posted by Lordbob75 View Post
Lol I just saw the video where Obama kills a fly.... Haha.

~Lordbob
Quote   Quote: Originally Posted by DarkNovaGundam View Post
Lol saw that on Jimmy Kimmel last night. =P was funny
wtf!?
im lost.... iQuit lol
My System SpecsSystem Spec
18 Jun 2009   #80
Dark Nova Gamer

Windows 7 Ultimate, OS X 10.7, Ubuntu 11.04
 
 

Quote   Quote: Originally Posted by holo88 View Post
wtf!?
im lost.... iQuit lol
Lol

we could make fun of apple all day, by using i before everything, they gave us that right lol
My System SpecsSystem Spec
Reply

Thread Tools


Similar help and support threads
Thread Forum
Zune HD: Who's got one?
I went out and bought the 16GB black one on launch day. Aside from the OLED screen pretty much becoming a mirror in direct sunlight, and a very barebones browser, I am very happy with it. They recently updated the firmware to 4.3 (191), which increased the overall UI speed, and made loading...
Chillout Room
New Zune Software Update for Zune 4.0 Optimized for Win
More...
News
Zune Owners - Do you transfer from Zune like a hdd?
Question for Zune owners (I dont have one, but thinking about it) When you connect it to your PC can you transfer files from the Zune like a flash drive? Or do you have to use Windows Media Player to transfer music?
Chillout Room
First look: Zune HD
Source: First look: Zune HD - Ars Technica
News
The Zune as we know it is gone; long live the Zune HD
2-4-6-8, what will Microsoft eviscerate? The Zune lineup of 4, 8, 16, 80, and 120GB models. All of the current generation Zunes will be discontinued once the Zune HD drops on September 15. All that will be left are two Zune HD models priced at $220 and $290. Full Story: The Zune as we know it...
News
Zune HD Revealed & Zune Coming to the Xbox!
More...
News


Our Sites

Site Links

About Us

Find Us

Windows 7 Forums is an independent web site and has not been authorized, sponsored, or otherwise approved by Microsoft Corporation. "Windows 7" and related materials are trademarks of Microsoft Corp.

Designer Media Ltd

All times are GMT -5. The time now is 03:08.
Twitter Facebook Google+ Seven Forums iOS App Seven Forums Android App